Lördag..

Igår var vi hem till pappa med familj i smedjebacken och hälsa på över dagen.. :-D
Trevligt, vi åt lite jordgubbar och glass.. Mumma.. ;-)

Idag kom mamma vid 11 så åkte vi inte till stan till lindex.
Mamma skulle in och få larmgrejen borttagen på en tröja som hon kötpe igår..
Sen passade jag på att kika på en tunika till mig hittade en super fin turkos så den fick de bli..
Vi köpte lite kläder åt Thilde också ett par leggings, tunika, klänning, T-shirt och en ärm och ben body super tuff.. :-)

När vi kom hem vart de solning och en vända till svärmor/farmor och hälsa på träffade Hanna och Ebba en sväng..
De har varit en soft dag ute i solen.. :-)
Snart står de nog inte på förens Thilde kryper.. Eller om hon bara drar sig på rumpan tills hon går.. De visar sig..
Men de är ju så kul när de börjar hända lite...

Imon ska vi åka ut till Jonny och Anette och hälsa på i deras sommarstuga var såå länge sen jag var ut dit!
Dom har gjort om hela köket och jag har inte hunnit sett de :-/
Sen blir de väl en vända med båten.. Wiihooo :-)

Näää dags att få lillfia i säng.. Hon lägger sig 9 nu och vaknar inte längre på natten skönt..
Sen vaknar hon 6 och äter välling och somnar om till 10.. ;-) Nice... :-)

På måndag ska jag äntligen klippa mig, Längtar men vet ej hur jag ska ha än.. :-/

Sooo Loong Friends..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0