Måndag!

Jaha en ny vecka igen då!
Gud va tiden rinner iväg när man har barn... :-D Åhh är så nöjd och stolt över vårat nya altanräcke, de vart verkligen såå snyggt. Annorlunda om inte annat.. :-) Tänk att jag hittade en riktig handyman.. Hehe ;-) Han är ju så duktig min underbara sambo.. <3 Älskar dig!

Denna vecka blir de teoripluggande till körkortet, har ju snart skrivning.. :-/ Sååå nervös, så Thilde ska vara vid mormor medans jag pluggar..
Ska faaan ha de där jädrans körkortet nu.. Önska mig lycka till.. :-D

Idag blir de nog en hemma dag, om jag inte får för mig nått.. Men de är ju inte så kul väder.. :-/
Jaja måste ta min skrutt nu, hon har vaknat och ska snart få lite gröt..


Tjilivippen !
524324-106

Thilde med sin Mormor..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltid lika nöjd över de fina bloggarna du gör till mig, taaack :).. Å stort lycka till med körkortet nu de fixar juh du ;)

2008-05-05 @ 09:18:42
URL: http://jojjo85.blogg.se
Postat av: Linda Falk

Hej såg att ni hade tagit kort på Amy du har inte lust att skicka ett till mig sen när du framkallar har en dotter som är stor fan? kram Linda Stinas mamma

2008-05-05 @ 09:49:35
Postat av: Lovisa

Lycka till! Du kommer klara det galant!=)

2008-05-05 @ 10:58:13
URL: http://lollovisa.blogg.se
Postat av: Anette

Du kommer att klara körkortet nu! Snyggt det blev med nya altanräcket! Grillinvigning snart?
Kram på er//Anette

2008-05-05 @ 11:06:04
Postat av: emelie

Till Anette: Ja jag ska köra stenhårt med körkortet nu! Ja självklart måste vi grilla på den nya altanen men först måste vi hitta nå snygga utemöbler också. :-)

Till Linda: Ja de kan jag göra, men de finns ju bara kort på thilde och amy? Vill du ha den ändå?

2008-05-05 @ 12:21:42
Postat av: Johanna

Lycka till med pluggandet/körkortet :) !!

2008-05-05 @ 18:34:23
URL: http://www.johannamalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0