Mongo Väder !

Va är de för väder egentligen? Snö sen sol och regn?! Myko väder....
Sitter hemma vid Svärmor, gick ner en sväng på kaffe.. Sitter och väntar på att jag ska ringa upp till Torkel veterinären för vi ska avliva katten nu :-/ Usch va hemskt men han är ju sjuk och han lider ju... :-/
Så förhoppningsvis skulle vi få en tid imon så då blir Bästa Hanna med.. :-)

Igår var Hanna, Johan och Ebba på besök riktigt trevligt sen kom Jonny, Anette, Andre och Viktor.. Så vi fikade lite..
På kvällen tog jag mig en promenad på 1 timme ungefär, skönt! Kikade lite smått på filmen som Totto och Christian hyrde men den var väl inte så bra....

Ska snart gå hem och fortsätta med tvätten, har lite att tvätta känns de som.. Igår hann jag städa de var såå skitigt ska ta och torka golven ikväll för de behövs verkligen och damning i sovrummen... :-)

Nä om jag ska ta och ringa försäkringskassan.. :-/ Hoppas inte de är sådan kö som de jämnt är!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0