Nu...

En ny header och ny färg, gul :-) Tycker gul är en fin färg.. Var faktiskt nöjd!!
Jaha vad har man hunnit med hittils idag då?!
Jo dammsugit överallt, dammat, städa toaletterna, fått upp min ljusstake på väggen som jag fick i morsdag present av mormor, morfar och gammel mormor och gammel morfar..
Så nu sitter den på väggen i hallen vart så fint..

Har även tvättat mattan i köket de var en stor fläck på den så nu hänger den ute på tork!
 Mami kom förbi idag innan hon åkte till jobbet hon hade med sig pizza, Mmm så gott men onyttigt :-/ men men..

Thilde blir bara duktigare och duktigare, nu går de fort när hon tar sig fram hon drar sig på ändan med benet i kläm och ibland får hon till de så hon hoppar på rumpan.. :-)
Haha ser så kul ut... Lilla skrotunge.. :-D

Ska nog lägga mig och vila en stund nu innan alla kommer klockan 6, Angelica skulle komma 1 timme innan så vi kan förbereda..
Ses ikväll...


 


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ska jag strunta i å göra iordning din blogg eller?

Tänkte ifall du ville fortsätta grejja själv om du blivit nöjd..?

:-D

2008-05-29 @ 20:26:20
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Linda Falk

Hej tack för partyt Du får ta med dig Thilde o Angelica o Lowa o kika ut o ta en fika hos oss någon dag Kram Linda

2008-05-29 @ 21:37:42
Postat av: emelie

Tack själva för en trevlig dag.. :-D

Ja de kan vi jätte gärna göra nån dag..

Hittade du nå fint då?

Kram

2008-05-29 @ 22:15:57
URL: http://emeliechistianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0