Picknick..

Åhh vilken dag!
Är verkligen helt slut... Började dagen med att åka till solsidan med både mig själv och Thilde.. De var inget vanlig förkylning sa dom.. Skönt :-) Och dom kollade henne noga så då behöver jag inte gå och oroa mig över nått.. :-)
Och med mig vara de bara bra! Skönt... ;-)

Sen tog jag och Emelie oss en promenad med barnen och hade picknik tillsammans väldigt trevligt vännen..
Vidare till dollar store och köpte en varsin glass... Mmmm..
Sen gick vi hem till Emelie och lekte med barnen..


Våra underbara barn :-D Och Melina har blivit såå duktig kan stå själv och tog till och med två steg idag :-) Och så kryper hon också, men bara två steg där också men de går framåt.. Duktiga tjejen :-)
Thilde har börjat för fullt att resa sig i krypställning med oftast är benen i vägen men snart så ..


Har hunnit tvättat vagnen idag också de behövdes verkligen.. :-D Älskar min vagn den är ju såå fin, smidig och lätt.. :-D Hehe så nu är vrålåket städat och tvättat... :-D
Tvättat chassit och hjulen, blir verkligen skitigt fort.. Men nu är den som ny igen..  La ut en bild på liggdelen också som är såå fin..






Jaa och imon ska vi till villgott på återträff ska bli kul att träffa alla... Ska passa på att mäta och väga Thilde också ;-)

Nää måste kanske få nått i magen är så hungrig, har bara ätit sallad idag :-/
Känner lukten av mat nu.. Christian håller på att laga.. Gott gott..



Kommentarer
Postat av: Anette

Kolla in
http://www.babysimshoppen.se/
där finns soldräkter och "badblöjor".
Kram

2008-05-06 @ 21:44:38
Postat av: Anette

Länken ska vara:
www.babysimshoppen.se

2008-05-06 @ 21:46:42
Postat av: Anette

Länken ska vara:
www.babysimshoppen.se

2008-05-06 @ 21:47:25
Postat av: Anette

Det går tydligen inte att skriva en webbadress här men sidan heter babysimshoppen punkt se.

2008-05-06 @ 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0