Sommar Sommar Sommar...

Åhh vilken underbar dag de varit idag! Strålande sooolsken och så varmt..
Jag och Thilde har städat för fullt här hemma, sen kom mami förbi med pizza så vi käkade lite tillsammans..
Har haft lingon och blåbär klädparty idag tillsammans med Angelica.. :-)
De kom mycket folk, kul :-D Vi satt ute på gården och hade visningen sen vart de lite kaffe, macka..
Jag hittade inget denna gång..
Känns inte så kul att handla heller eftersom vi åker till bulgarien om 2 veckor, vill ju handla en massa där om man nu hittar nåt?!
De vet man ju aldrig, men de visar sig..
Tack alla för en trevlig kväll ute i de underbara sommarvädret.. :-)

Har fått en massa fina kort idag på Thilde så slänger in 3 här, ska framkalla dom och sen sätta på väggen i hennes rum.



Snart på G :-D Hehe,




Guud så underbart vacker våran Thilde är..



Världens BÄSTA Mamma och Pappa älskar dig.. Du är de finaste..

Kommentarer
Postat av: Tessa

är inte riktigt klar... e ute vid mamma å pappa nu så jag hann inte klart.. e de rätt färg som du ville ha? funderar på om jags ka göra en ny header för jag fick inte till bakgrunden runt hela bloggen lika.. men jag ska fundera.. :-D

2008-05-30 @ 10:17:24
Postat av: tessa

Nu har jag trixat lite till... du får väl säga till sen va du tycker, nått du vill ha annolunda eller så...

2008-05-30 @ 23:08:05
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: niklas

hahahaha orka göra om 5 gånger i veckan;P

2008-05-31 @ 12:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0