Underbar Helg !

Jaha ännu en helg är förbi i maj månad..
Vi har hunnit med en hel del här hemma.. Christians Pappa Helge och hans fru Britt-marie har varit vid oss över helgen, riktigt trevligt.. Så Helge och Christian har gjort klart de sista med altanen, jag målade igår morse, och dom satt in spotlights i framdelen av verandan riktigt snyggt ;-)
Så nu är de bara nya utemöbler som fattas.. :-D Får se när de blir av....

Idag har vi bara njutit av solen, men idag var de lite blåsigare men ändå mycket skööönt väder.. :-)
Nu på kvällen har jag dammsugit, skurat av alla golven de behövdes verkligen av allt spring ut och in, sen putsat fönsterna i vardagsrummet och köket.. Hunnit med toaletterna också.. :-)

En mycket trevlig och rolig helg, ;-)

Imon så är de liganträff igen här hos mig, ska bli kul att träffa alla igen.. Får se vad de blir för gott jag bjuder på har inte riktigt bestämt mig..


524324-176
Ja just ja! har glömt att skriva att jag har fått en kokurrent min sambos nya älskling alltså, en åkgräsklippare en stiga villa ;-)


524324-175

Här kommer resultatet på våran FINA veranda..
Lampor uppåt vid trappen på högersida också ;-)
Bild kommer..


Dags att krypa i sängs.. God Natt alla mina läsare..



Kommentarer
Postat av: jenny

vad fin blogg du har :)

2008-05-11 @ 22:08:42
URL: http://jnyyy.blogg.se
Postat av: Jenny

Det blev ju sketbra på altanen ju! Himla snyggt...nu måste jag komma och fika nån kväll när det är mörkt haha

Kram

2008-05-11 @ 22:46:51
URL: http://jennyerixon.blogg.se
Postat av: marremus

shit va snyggt! O bra smak har ni :-D

2008-05-13 @ 15:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0