White Wedding!

I lördags var vi på bröllop, Sååå vackert. Emmelie var verkligen så fin och självklart var Mattias stilig..
Och lilla Alexander med sin snygga kostym i miniatyr.. Hehe :-) Johanna (Emmelies kusin) Sjöng så vackert i kyrkan agnes med right here righ now.. Du var suverän Johanna..
Efter kyrkan bar de av mot hörks hage med god mat och dryck, efter de blev de bröllopstårta, den var så fin! Och sen presentöppning dom fick så mycket fint och bra och ha saker.. En massa presentkort också.. !
Sen vart de trubadur med Johanna och Daniel som spelade gitarr och allsång så klart.

Klockan 02:00 kom vi hem, var helt slut! Stackars Emmelie som var helt slut hon med med magont efter dagen och natten innan.. Kan tänka mig nervositeten.. :-/ usch!
Christian sa att han inte skulle palla av att stå framme vid altaret när han såg Mattias, men snart så gör han de.. Hehe ;-)



Idag har vi varit på ligan träff hemma vid Lill denna gång!! Tack brudar för en trevlig dag alltid lika kul att träffas och se hur barnen utvecklas och få tips och råd.. :-D
Och tack Lill för god mat och fika
Jag stannade kvar lite längre än alla andra för jag åkte med Christian hem, så jag och Lill kikade lite på kläder på internet sen gick vi in på Ica och köpte nappar..
Dom var ju super snygga!
Haha japp jag är napp beroende, JA de är SANT!!

Ska nog ta mig en kvällspromenad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0