Äntligen Fredag

Jaha nu sitter man här igen då!
Har precis lagt damen här hemma, hon har lite feber!
Men har sett hur hon gnager på nappen under dagen så de är väl tänderna som spökar..

Jag har även hunnit klart med smörgåstårtan, de tog mig en timme..
Chefen på stopet ringde idag och berömde mig..
Och de var faktiskt kul, hon tycker att jag är så noga och sköter mig jätte bra..
De tackar jag för.. =)
Ska jobba på måndag med, sen får vi väl se om de blir fler dagar..

Nu väntar ensam mamma söker (repris) och en skål med chips!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjo gummsan.. Ringde i dag hem till dig vid halv fyra.. ingen som svarade.. Hoppas allt är bra med er.. Kramar

2008-11-29 @ 04:43:39
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0