BiljettSläpp!

Egentligen har jag inte lust att skriva?!!
Men av nån anledning gör jag de ändå =)
Idag har de varit mycket på jobbet, och nu har vi släppt biljetterna till välgörenhetsgalan!
För er som vill gå så finns de att köpa biljetter på Turistbyrån, Åhlens restaurangen och Smedjebackens bibliotek.

Efter jobbet gick jag till körskolan och körde en lektion med Tommy, sen kom mamma och plockade upp mig!
Vidare till skeppmora, och pussa på Thilde..
Mamma skulle handla och jag med så då passade vi på att övningsköra lite samtidigt ;)
De gick jätte bra, lite fickparkering och parkeringar hann vi med..

Prinsessan ...




Har även lagat pannkakor till kvällsmat idag!
Och de var verkligen EVIGHETER sen sist vi åt..
Så de var riktigt gott..

Har nyss kika på SOS Familj, fattar inte hur en del familjer orkar?
Så nu har jag kommit fram till att vi ska göra med med Thilde, kanske måla lite, baka och vara ute lite mer..
Fokusera mer på henne, barn behöver de.
Man hinner ju inte mycket när hon går på dagis och vi jobbar!
De vet nog ni som har era barn på dagis hur de är?

Nu ska jag hänga och vika tvätt..


Kommentarer
Postat av: sussie

hejsan =)

Måste bara fråga om nätterna har blivit nå bättre för Thilde?

Vad mysigt att hitta på mer tillsammans, jag försöker få Stefan att göra mer tillsammans med mig och barnen för han är ju oftast så upptagen med allt möjligt så jag gör ju typ alltid saker själv med barnen. Och det är ju lite mysigare att göra det hela familjen =)

Ni får ta vara på Helgerna riktigt ordentligt nu när ni jobbar båda två kanske =)



LYCKA TILL MED KÖRANDET!



KRAM!!

2008-11-18 @ 22:08:19
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det var så lite så, hoppas det blev bra! :)



Kram

2008-11-18 @ 23:09:08
URL: http://jennyerixon.blogg.se/
Postat av: Hanna

hej!! såg inte att du hade skrivit förrän nu. vi ska till villgott men vi åker inte dit förrän runt ett. Hoppas du fixat skjuts. du kan ju ringa ikväll om du vill..

2008-11-19 @ 09:48:49
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0