En Seg Torsdag!

Nu har vi äntligen fått vattnet dragit till badkaret..
Så till helgen får jag ta mig ett lååångt varmt bad!
Och de skulle ju inte sitta helt fel.. De behöver jag!
Till helgen blir de lite god middag och bastning för grabbarna =)
De är Peter, Carro och lilla Felix som ska hålla oss sällskap ;)

Känner nu att jag vill börja julpynta hemma, de
 ska bli så kul denna jul nu när Thilde är större och kan hjälpa till med julpysslet..
En massa tomtar ska vi ha både ute och inne, julgardiner och mycket ljus..
Självklart en STOR skål med en massa olika nötsortet..
Åhh nu vart jag ju och längta ännu mer..

Och för er som vill besöka våran mer seriösa hemsida.
Gå in på smartweb.se/newdreams
Kommer inom kort bara bli vårat namn :)
De går framåt..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hihi ja :-)

Ja jag längtar också men ska inte börja tjuvpynta förrän adventshelgen iaf! Men då ska de poppas julskiva o pyntas som satan! ;-)

ok ska kika på hemsidan!

2008-11-20 @ 21:19:59
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0