Go Kväll!

Just nu sitter jag och jobbar, har väl setat med affichen i 1 timme nu för att få den perfekt!
Och snart har jag lyckas =)
Lite fix kvar att göra, men snart klart...

Idag har vi som jag skrev tidigare varit hemma vid Angelica och Lowa och hälsat på..
De var riktigt trevligt, trots att Angelica frostade av frysen..
Men tur att jag inte bryr mig så mycket..
Var skönt att vara borta lite och inte bara åka hem direkt efter dagis som vi gör alla andra dagar!!


Idag har vi även tagit första dagiskorten.. =)
Ska bli skoj och se resultat sen, och tofsarna hade fått vara kvar..
Jag som trodde nån skulle rycka ut dom..


     

Bus & Lek!


Kommentarer
Postat av: Hanna

va kul med skolkort, hihi..spännande att få se sen!

2008-11-13 @ 06:58:18
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Jossan

Vilket fint kort på Thilde & Lowa tillsammans! =)



Puss o Kram till er!

2008-11-13 @ 08:29:08
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0