God Morgon Tisdag!

Sitter med mitt morgon the, och har såå fruktansvärt ont i halsen.
Känns som jag har världens största böld i halsen..
Och nu börjar Christian också bli dålig.

Nu när man börjat jobba och Thilde går på dagis så hinner man aldrig träffa vännerna som man vill :(
Sen är de mycket med körkortet nu så jag hinner inte, men snart är de över :D
Då kan vi börja ses igen..
Så förlåt alla nära och kära att jag är lite osocia just nu.
Imon är jag LEDIG och då ska Hanna och Maya komma på förmiddagskaffe, de ser vi fram emot.
Få vara lite social och bara tjåla lite skit ;)

Nu ska jag göra mig iordning för jobb..

Slänger in lite bebisbilder på Thilde


   

Hörs sen..

Kommentarer
Postat av: Hanna

hej..jag hade glömt att vi skulle få besök på fm i morgon..så vi kan inte komma iaf. men de kanske är lika bra om ni ändå är förkylda. vi får ta de när ni blivit friska istället!kram

2008-11-04 @ 08:52:57
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0