Happy Day

Idag finns de en sak som gör mig GLAD =)
Nu sitter jag och väntar med spänning vännen...

Annars då, vill göra om en massa hemma!
Nya gardiner nya småsaker, lite nya möbler och nya tapeter..
Men som sagt man är inte gjord av pengar, blir ju lite bättre nu när jag får min första lön också..
Men de kommer ju gå till julklappar, men har sagt att jag ska spara undan lite för nu vill jag ha en systemkamera!

Känns som om de är mycket skaker i mitt huvud just nu och jag kan inte sortera de!
Mår SKIT!
Tur att man har en sån underbar dotter och sambo som gör dagarna bättre.. ;)

Nu ska jag göra mig i ordning inför jobb!

Kommentarer
Postat av: sussie

Hoppas du mår bättre snart!

Det är så jobbigta tt gå och må dåligt!!!

MASSOR AV KRAMAR!

2008-11-20 @ 09:17:32
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja de ska vi väl..men jag kan bara ses på f.m. vi ska åka o köpa skor till mig sen på dan..o handla lite jlklappar.. bada får vi ta en annan gång.såg att du hade ringt tidigare. vi låg o vilade.kram

2008-11-20 @ 10:45:32
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips! Om du inte planerar att byta objektiv och sådana grejer, kan du lika gärna köpa en kompaktkamera. En NIKON S700 är precis lika bra som en systemkamera, bara att man inte kan byta objektiv. Du kommer tjäna tusenlappar!

2008-11-20 @ 11:06:24
Postat av: Johanna

Men gumman då, inte ska du må dåligt..

Hoppas allt ordnar sig till det bättre, tänker på dig..

Hör av dig om du vill prata..

KRAM

2008-11-20 @ 12:11:56
URL: http://jojjo85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0