Måndag!

Hann inte med nått inlägg imorse, vart lite stressigt!
Idag har jag jobbat..
Sen efter jobbet var de bara att hämta Thilde på dagis..

Sen när vi kom hem gick vi till Svärmor/Farmor på lite fika!
 Vi bestämde oss ganska så snabbt att vi ville gå ut och ta en promenad tillsammans!
Thilde ville däremot inte göra som jag sa.. Haha :)
Sötunge!
Hon skulle mest plaska runt i vattenpölarna eller köra vagnen!



     

Väl hemma vart de hänga tvätt, lek och sen lagade vi mat tills Pappa kom hem..
Idag fick de bli kycklinggryta och pasta!

 
Badat har vi också hunnit med..
Jag har inte hunnit med att beställa badkaret heller!!
Blir så AGR på mig själv! Vi hade haft ett nu om jag inte velat så mycket!
Ska ringa imon och beställa de! Har lagt fram broschyren nu.. :)

Nu ska jag jobba lite, sen blir de teori som gäller!

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jajjemen...hon bor fortfarande på Kbacken :D

2008-11-04 @ 00:37:42
URL: http://jennyerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0