Motgångar & Medgångar?!

Idag har vi bara haft motgångar på jobbet =(
Inte alls skoj, men har suttit nu en stund på kvällen och jobbat och de känns lite bättre faktiskt..
Men som sagt man kan ju inte bara ha medgångar i livet!
De är en SAK jag verkligen lärt mig..
Efter hård träning kommer resultat =)

Jag och Elin åkte hit på eftermiddagen och fixa lite med våran hemsida =)
Vi ska ju som sagt skaffa en RIKTIG hemsida nu när vi är ett företag..
Följde henne en bit på vägen ner till bussen de var riktigt kallt..
Uscha mig!

Efter de så var vi ner en sväng till Anette, Jonny och André och hälsade på, där vi också lånade deras badkar.. =)
Va har man annars grannar till? Hehe ;)
Sen bjöd dom på super goda hemmagjorda pizzabitar..
Mmm de var inte helt fel kan jag säga..

Nu är jag helt slut och ska slänga mig i sängen med min UNDERBARA sambo..





Go Natt På Er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej gumms..

Kul att de går bra med jobb och allt..

Måste ta och ses snart när vi båda kan!. :)

De är bra att ni skaffar en hemsida, bra för företagen tex.. :) Lycka till med allt.. kramar

2008-11-17 @ 23:16:30
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Marie och Elliot

Hej! Grattis till skrivningen! Visste väl att du skulle klara det! :-D

Självklart kommer jag på meandi i feb! Nu handla vi en monster truck tröja! Kram på er

Marie

2008-11-18 @ 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0