Pulkdag!

GUD! Är helt slut.. Har sprungit runt som en yr höna hela kvällen!
Har nämligen plockat fram ALLA julsaker.. hehe ;)
Kunde verkligen inte hålla mig tills helgen..

Så nu ömmar min rygg nått så fruktansvärt!
Jag får ju sån ryggvärk när jag varit ute i de kalla vädret =(
Mindre skoj, men va gör man inte för damen här hemma..

De vart inge baka idag! Har inte hunnit..
Emelie, Elin och jag har ju jobbat lite och underhållit flickorna under dagen!

     

Sen så tog jag och Emelie på oss vinterkläderna och gick ut med barnen
 i de härliga vintervädret och åkte pulka.. Hihi ;)
De var lyckat!
Tog även en sväng i byn, promenader är väl aldrig fel eller?!

Våran utedag!


   
Mammorna ville också vara med på bild ju =)

Tack för en härlig dag..

Nu måste jag bädda sängen innan jag ska sova!
Måste upp tidigt har fått jobb ons, tors & fre på stopet...
Inte helt fel med lite extra pengar på kontot..

GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej!

Titta in på min nya blogg!

Kram amanda

2008-11-25 @ 22:31:38
URL: http://amandawikstrom.blogspot.com
Postat av: Hanna

åh va mysiga bilder! tror inte de blir nåt som jag pratade om igår....... du kan väl ringa sen.kram

2008-11-26 @ 07:42:59
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka små charmtroll i pulkorna! =) Hoppas allt är bra med er!

2008-11-26 @ 12:17:56
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0