Söndagen.

Idag har vi spenderat mer än halva dagen utomhus.. =)
Först har vi eldat en massa skräp, sen har jag satt upp ljusslingan på altanen!
De vart faktiskt riktigt bra! Sen ska jag upp med ljusdropparna också..
Om jag orkar vill säga..
Har även plockat nytt granris och satt i krukorna, de andra var så ruttet!

Thilde och jag passade på att åka pulka också =)
Vi har ju en liten nerförsbacke alldeles vid sovrumet, så där åkte vi!

Vi har även varit och handlat idag!
Skönt att ha de gjort, slipper man tänka på de iveckan..
Imon så är de jobb igen!
Men denna vecka blir de att jobba hemifrån...
Så Thilde kommer bara att gå på dagis Måndag och Onsdag...

På eftermiddagen imon ska jag upp på vinden igen och plocka ner lite julsaker!
Tänker som sagt börja fuska lite under veckan..

Här kommer lite bilder från dagen!
(Dock inga från när vi var ute, glömde kameran!)

Thilde har ju en tendes att gå mot kameran när man knäpper kort!
Och då blir resultaten så här.. haha =)
Hon är en riktig linsluns våran tös..
 

Tjoho!


Kommentarer
Postat av: sussie

hihi Thilde är en mycket sööt linslus =)

2008-11-23 @ 22:10:24
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0