Torsdag!

Idag har jag kört och pluggat! Nu känns allt så mycket lättare.. :)
Sen har vi jobbat lite idag, New Dreams är så himla bra!
Jag har världesn bästaste och roligaste jobb!

Thilde har varit på dagis hela veckan mellan 8-16 de har gått jätte bra..
Och nästa vecka är de dags för fotografering, de ser vi verkligen fram emot.. :D
Men jag har redan börjat planera vad hon ska ha på sig!
De är ju en sjukdom att sitta och tänka på de nu..
HAHA, tur att jag inte är som alla andra då!


Lägger ut lite bilder!


Visar sina söta tandsingar! ;)

 
Lite lek och så ska de tvättas

 
Här provar vi Mammas Tärnklänning som Mamma,
 hade på sig på Mormor och Morfars bröllop!

 
Sitter vid datorn, de ska börjas i tid.
Nu får jag upp Thildes hår i en liten hästsvans, såå sött ;)
 

Sötnosen..

Nu ska vi beställa lite julkort, då har man de gjort..
Ska bara välja ut kort! Och de är inte alltid de lättaste!


Kommentarer
Postat av: Plutt

Thilde är en liten gudagåva, herre min jesus så SÖT! Hoppas man kan få träffa henne någon gång:) Var ju himmelens längesen du och jag sågs nu...

Bor i Gävle jag, stormtrivs.

Adda min msn blondie[email protected]

Massor av kramar från Ronja

2008-11-06 @ 22:20:53
URL: http://pluttronja.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hehe, du är nog inte den enda som planerar kläder så långt i förväg när de e dags för första fotograferingen!! :-D

2008-11-07 @ 10:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0