Vadå?!

Jag har ingen energi längre att skriva?!
Sitter mest och tänker på hur allt ska gå?
Är nervös och sen är jag väldigt snurrig just nu!
Har mycket att tänka på!
Och jag hoppas att de kommer gå som jag vill...

OCH MIN PLÅNBOK ÄR SPÅRLÖST BORTA!!!!
JAG BLIR VANSINNIG!!!

Idag när christian hämtat Thilde på dagis hade hon somnat i bilen!
Hon har alltså inte sovit nånting på dagis idag!!
 Vet ej vad de är med henne, hon äter ju bra och sover bra på nätterna!
Men hon vaknar och spänner sig!?
Hon har ingen feber och är pigg i allmänt..
Jaja de händer väl mycket i hennes liv nu också..

Nu ska jag byta blöja!
Sen blir de kvällsmat, bad och plugg!
Rolig kväll va?

Imon är de jobb igen.. Ses då brudar.,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0