Älsklingen & Jag

Har nyss kikat klart på en film!
Jag och Älsklingen har haft en myskväll, vi tog ut täcke och kudde i soffan och kura in oss i..
Riktigt mysigt! de vart sånt där pirr i magen som man fick ibörjan när man träffades.. ;)

Och imon ska vi in till stan! Dags för damen här hemma och få 1 års-sprutan!
Håller tummarna på att de går bra och att hon inte blir super dålig efter sprutan! Har hört att vissa blir de..
*Håll tummarna*


 

Nu ska jag ta en varm dusch och sen slänga mig i en nybäddad (rent) säng! Sköööönt..

En bild på de 2 vackraste i världen!

Jag älskar er av hela mitt hjärta... <3

God natt allesammans!
Hörs imon...

Kommentarer
Postat av: Tessa

De va den enda sprutan som Mathilda blivit dålig av. Hon fick hög feber och kunde inte stödja på benet som hon fick sprutan i, vi fick bära henne hela dagen, snuttan!!!!

Hoppas de går bra!!

2008-10-06 @ 08:25:29
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Anonym

annars brukar det va 1 1/2 sprutan dom kan bli riktigt dåliga av..1års sprutan e ju densamma som 3mån o 6mån,o i vanliga fall så blev man inte sjuk av dom så ska man som sagt i bästa fall inte bli sjuk av den här heller...men olika från barn till barn..

2008-10-06 @ 20:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0