Borlänge!

Ja dagen idag fick bli en vända till borlänge med Jossan & Fredrik medans Christian var ute i hörken och satte in en luftvärmepump!
Hittade ett par super fina skor till damen här hemma också!
Kommer passa bra till overallen sen.. ;)
Eftersom de är rött i den..


Men om jag känner mig själv så hinner jag nog köpa ett par till dojjor till henne.. Vill ju ha ett par snövita! Skit snygga... ;)

Nä nu ska jag ta och duka, sen ska jag och jossan åka ner till China och hämta chinamat.. Mumma..
Så vi ska ha en liten middag här hemma Jossan, Fredrik, Jag och Christian :)

Ha en bra kväll!

Kram o Puss


Kommentarer
Postat av: Therese

Snygga pjucks! Sånna har Thea också fått!! ;-)

Åh,gott med chinamat.. Muuummma!! Kram!

2008-10-04 @ 20:55:50
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jadå.men jag får lite mer idag..ska egentligen fira mig idag är de tänkt.. ;-)

2008-10-05 @ 08:10:12
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: marrremus

Hej vad fina skor!

2008-10-05 @ 10:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0