Skööön Dag!

Sara och Freja har varit här på förmiddagen och lekt med oss!
Sen åt vi lunch tillsammans... 
Tack för idag..

  
   

Thilde och jag tog en promenad efter dom åkt,
och sen sov hon i 3 timmar, så då donade jag lite här hemma!
Christian kom hem med Kinamat idag, de var ruskigt gott... :)
Har blivit lite mycket skräpmat nu på sista tiden.
Måste nog börja tänka på vad jag stoppar i mig...

Nu har jag övertalat Christian så snart så sätter vi fart med ett projekt här hemma!
Fortfarande hemligt, men självklart kommer ni snart få veta
Kommer ju lägga upp före och efter bilder..


Här kommer bilder på Prinsessan..


Mamma & Pappa Älskar dig!
Du är vårat ALLT

   

Nu ska jag mysa med Älsklingen...

Tjolahopp!







Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack darling! Tror jag ska påminna Emil om det =D

Kramar

2008-10-17 @ 21:03:44
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0