Söndag!

Igår vart de en utekväll med brudarna..
Hade faktiskt riktigt trevligt...

Ja och nu sitter jag här! 
Har hunnit plocka lite här hemma, slängt i en maskin med tvätt, och ska snart bädda sängen..
Och Thilde, hon sover i SIN säng! Hon brukar ALDRIG sova middag i sängen, utan jämnt i vagnen..
Så skönt att hon bara somnade utan protester.. :)
Så nu kanske hon kan börja sova inne med de andra barnen på dagis, eftersom nu kommer hon gå längre på dagis nu när jag fått jobb också..

Denna vecka kommer hon gå 8-15.. Är lite nervös, eftersom de blir lite längre nu..
Men samtidigt tror jag att de kommer gå jätte bra.. :)

Christian har varit till trä, bygg och järn och hämtat våran snöslunga så man han har den redo när snön kommer!
Sen ska han byta till vinterdäck, och jag ska göra lite ryck här inne..
Jag och Thilde ska även försöka komma ut och få lite frisk luft.. :)


ska fortsätta med mitt..
KOM IHÅG ATT STÄLLA OM KLOCKAN NI SOM INTE GJORT DE!!

Tjoho!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Gud va skönt.. men va har du fått för jobb då??

2008-10-26 @ 11:18:24
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Berätta, berätta...Var ska du börja jobba? När börjar du? Grattis Grattis!!:-)

2008-10-26 @ 11:31:12
URL: http://dromisar.bloggagratis.se
Postat av: Tessa

Nu måste du ju skriva vad de e för jobb du har fått..???

2008-10-26 @ 11:34:05
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0