Städning.. De är kul!

Hela förmiddagen har gått åt till att STOR/GROV städa här hemma!
Och nu kära läsare var de evigheter sen jag verkligen städa så här noga!!
Så idag har jag dammat Thildes ALLA leksaker, bokyhollor, fönsterbrädorna, hyllor, bord, och alla blommorna.. :)
Riktigt skönt att ha de gjort..
Sen har jag tagit the toilets ;) 
Ska snart fortsätta lite smått i tvättstugan, torka av tvättmaskinen och torktumlaren!
Har föresten fått en super idé om hur jag kan göra om inne i tvättstugan..

Igår kom äntligen Peter & Carolines lilla Felix till världen!
Pratade med henne i morse och allt hade gått jätte bra..
Han vägde 3900 gram & var 53 cm lång.. :)
Så imon ska vi eventuellt åka dit och få hälsa på dom..
Längtar..

Nu ska jag börja med lunchen..
Sen på eftermiddagen kommer Pappa(morfar) m familj och hälsar på..
De var jätte länge sen vi sågs nu, så de ska bli skoj..



Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vad fint du har i bloggen! Hör av mig snart, måste ju komma o hämta byxorna.. :-D Kramar från oss!

2008-10-19 @ 15:15:25
Postat av: Hanna

Klockan två ska hon vaccineras..så vi skulle ju kunna komma en sväng på morgonen? dricka en kopp kaffe o gå en promenix? kan jag ta med hunden också..

2008-10-19 @ 19:17:15
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0