Städning På Hög Nivå!

Nyss hemkommen från dagis...
Jag var vid Angelica och hälsade på medans Thilde var på dagis!
Vi tjåla lite skit, och Angelica bjöd på nybakta muffins.. Super goda..
Tack för idag! Och tack för att du finns gumman....

Nu ska jag göra ett ryk här hemma!
Faaan hur de ser ut.. Ja och då menar jag de.. Står inte ut mer..
De ska bäddas rent i sängarna, putsas fönster och skura golv, dammsugning också såklart.... :D
Toaletterna behöver också frächas upp...

-Orkar inte mer snart.. Varför! Måste vara stark.. Kommer klara de...
Jag vill, jag kan...

Kommentarer
Postat av: Chrissie

hahaha, du var snabbare än jag på att uppdatera bloggen:-) just ja...städa var det!

Vinkar med moppen om en stund!

2008-10-02 @ 12:49:24
Postat av: Sandra

Usch, de låter inge bra:/ Hoppas allt löser sig! En stor kram till dig!

2008-10-02 @ 13:03:25
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Hur går det i städyran? Själv är jag nästan klar - såg du inte att jag vinkade med moppen i högsta hugg?;-)

Du var ialla fall snabbare än jag på att uppdatera bloggen:-)

2008-10-02 @ 14:42:01
URL: http://dromisar.bloggagratis.se
Postat av: sussie

halloj!

Ska jag maila Om att du vill ha röda istället då?

För dom kostar lika mycket!



KRAMAR I MASSOR! Hoppas du mår bätre snart!

Du och Thilde är så välkomna att hälsa på om ni vill!

2008-10-02 @ 15:12:24
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/
Postat av: Erica

Men gud emelie du har du fan städ mani=)

2008-10-02 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0