Lördag

Idag har vi spenderat dagen i hagge vid mamma..
Har inte gjort mycket alls! Hjälpt mamma att städa lite, promenerat, ätit och rotat på mammas vind!
Där kan man göra mycket fynd må ni tro.. :)

Sen hem och gjort oss redo för kvällen..
Christian och Totto åkte ner till stan och köpte lite snabbmat..
De var inte helt fel...
Ska snart sätta mig och glo på en film bee movie! Ja jag vet jag har inte sett den ännu!
För min kära sambo vill alltid se action eller skräck!
Men idag fick jag min vilja igenom.. hehe ;)
Och imon ska jag försöka få med mig Christian upp till borlänge!
Tror ni jag lyckas?
Måste ha fler vantar och lite annat smått och gott till bruden här hemma..
Sen vill jag kika efter ett par skor till mig själv också! Mina har självklart gått sönder!!!

Ett stort GRATTIS till Jonna som blir 20år idag!
Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra!!!



Prinsessan!


Dags att slå på filmen..
HOJ!





Kommentarer
Postat av: sussie

Hon är sååååå söt lilla thilde! En riktig pingla!

Var har du fått tag i den fiiina nappen?

Kanonfina kläder också! Varifrån?



KRAAM!

2008-10-11 @ 22:36:02
URL: http://entrebarnsmammasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0