Inte Pigg..

Slänger in nån rad!

Idag var jag ju som sagt iväg på ett ärende!
Och de gick super bra.. :)
Så nu är de bara att slita hårt hårt!!
Sen hämtade jag upp Thilde på dagis, hon hade inte ätit bra på lunchen idag! Men de var för att hon var så trött!
Hon vaknade när vi kom hem så då fick hon lite käk, men var fortfarande trött!
Tog tempen och lite feber hade hon, skrutta då!
Hon hade ju varit pigg på dagis och lekt och varit så glad..
Men nu sitter hon i Christians famn och är inte alls nå bra :(
Men inge feber, får väl se hur natten kommer gå... Jag som är såå trött.. Jaja de visar sig!

Grannarna Chrissie och Magnus var upp nu på kvällskvisten och fikade lite och så spelade vi spel.. ;)
Tack, de måste göras om..

Mamma/Mormor var här idag också, de var ett tag sen.. Thilde älskar när mormor kommer och leker med henne.. :)


Sitter skönt i fotöljen som Pappa köpte igår..
Hon älskar den!

 

Nu ska jag lägga mig!
Och Thilde har äntligen somnat i Pappas famn, helt utmattad!
Mammas lilla skruttunge..

God Natt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0