Kväller!!

Sitter här helt ensam, vilket jag HATAR..
Saknar min underbara Sambo..
Thilde har somnat för natten och nu är hon nästan feberfri.
Har inte städat nått idag heller, eller jo tog mig en sväng med dammsugaren 10 imorse, men de syns inte
Åhh, skulle behöva en dag helt själv och verkligen ta en STORstädning!
Imon är de fullt upp igen! Jobb Jobb.
Vi har mycket att uträtta imon.
Längtar redan till jobbet.
Faan va jag älskar mitt jobb!

 

Rensar Mammas plånbok, och klättrar som vanligt!
(Trots febern)



Helt slut, slocknade i min famn, sen var de mys i soffan.

Nu ska jag fortsätta kika på Nytt läge, sen får de bli en tidig kväll..
Och föresten de snöar ute!!
Snön får inte komma än!!!!

Hööj På Er!

Kommentarer
Postat av: Chrissie (grannen)

Men du har grannar på nära håll, så HELT ensam är du inte;-)

Är ju JÄTTEHÄRLIGT MED SNÖN juh!:-)))) Tänk vad snopen Thilde ska bli imorgonbitti när hon får se det!! Synd att hon e snuvig, annars kunde ni åkt pulka fniss

2008-10-30 @ 22:31:46
URL: http://dromisar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0