Vitsigt!

En kvinna steker ägg till frukosten. Plötsligt kommer hennes man inrusande i köket och gapar:

-Försiktigt! Lägg i mer margarin! Du ser steker för många åt gången. FÖR MÅNGA! Vänd dom! VÄND PÅ DOM NU! MER MARGARIN! Dom kommer att fastna! Försiktigt.... Jag sa FÖRSIKTIGT! Du lyssnar ALDRIG på mig glöm inte salta dom.
Du vet att du alltid brukar glömma det. Använd saltet. SALTET!

Hustrun stirrar på sin man..

- Men vad är de med dig??? Tror du inte jag vet hur man steker ett par ägg?

Maken svarar då lugnt:

- Jag ville bara visa hur de känns när jag kör bil!






------------------------------------

Det medelålders äkta paret gör sig i ordning för att gå till sängs.
Frun ställer sig naken framför den stora sovrumsspegeln och säger:

-Älskling jag ser en gammal kvinna i spegeln.
Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger till midjan och min rumpa säckar en kilometer.
Jag har feta ben och armarna är sladdriga!

Hon vänder sig till sin man:
- Säg nått positivtså jag mår bättre

- De är då i alla fall inget fel på din syn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0