....

Gomorron Gomorron!
Usch nu är jag trött på de här vädret, jämnt grått och ruggigt, men men de här ju til hösten!
Vill ju att vintern ska komma, så man får gå runt i massa mysiga vinterkläder såsom mössa och halssduk mm.. =)

Idag tror jag de blir en hemma dag!
Om de inte är nån som är sugen på och komma och dricka kaffe? Och leka med Thilde?
Bara att höra av er..
Idag ska jag iaf komma ut och PLOCKA granris, har glömt saxen varenda gång vi gått ut.. Haha =) Jaja.. Man kan inte komma ihåg allt...


Sen vill jag skriva att de är tråkigt att vi inte har kontakten längre som vi hade förut!
Ja men ar de finns ju telefon! Eller? Jaja de är synd iaf... Hoppas vi hörs snart...


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

synd att du inte kommer ner på babycafét då..hoppas ni får de trevligt idag..

2008-09-17 @ 10:22:33
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0