Helena & Emil...

Jaha då var onsdagen avklarad då!
Dagen började med att vi har varit på dagis, och imon ska vi få gå in i personalrummet och sitta där..
Får se hur de går då :)

Sen efter dagis, gick vi hem till Angelica och Lowa sen åkte vi vidare till Smedjebacken och hälsade på Helena och Emil, var in och handlade inflyttningspresent också :)
Tack för en trevlig dag tjejjor.. :)
Måste vi göra om snart igen!

När vi kom hem var Thilde super trött så vi har mest bara tagit de lugnt, jag har hunnit tvätta två maskiner och torkat av alla skåpluckor i köket, dom var verkligen sååå skitiga!!!
Tog mig en tur med dammsugaren också ;)

Svärmor kom förbi på en kopp kaffe och lekte med Thilde, så hon slocknade direkt..
Imon bär de av mot dagis igen.. :)
Ska bli skoj, man ser verkligen hur kul hon tycker de är!


Varför är allt en tävling?! En fråga jag ställer mig varje dag!!!
Uscha mig.. :(

Nu ska jag krypa ner vid min sambo och mysa och kika på oskyldigt dömd!


Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad är de för tävling alla pratar om ?.. fattar ingenting jag :/.. Hoppas Kevin är bättre på fredag så vi kan ses : ).. pöss

2008-09-24 @ 21:39:25
URL: http://jojjo85.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja vi skulle bort på fredag emn vi kanske hinner kika förbi med paketet ändå. jag hör av mig.. ja ok ja iså fall tar jag med mig maya

2008-09-24 @ 21:52:51
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: jonna

du har rätt..

jag säger till johan och ringer hans syster.

allt är en tävling , om allt o märken och skit..

därför jag dragit mig undan.. och inte vill umgås med folk.

2008-09-24 @ 22:15:31
Postat av: Helena

Tack för en trevlig dag :)

Emils rum är klart snart, bara en våd till och lite över dörren :)

Många kramar till bästa Emelie :)

2008-09-24 @ 23:17:42
URL: http://ninna85.blogg.se/
Postat av: Niklas

haha ja "allt" ska ju bara SE BRA UT Å VARA DYRT .... haha fånigt tycker ja med. är inte heller med i den tävligrn å de e helt underbart. jag får min lycka på annat sätt, genom hanna å maya tex,den lyckan är OVÄRDERLIG å mycket billigare"

2008-09-24 @ 23:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0