Höst ...

Hinner nog med ett inlägg..
Har nyss gått en morgonpromenad så nu ligger Thilde ute i vagnen och sover! Christian är ute och åker lite morgoncross, och jag ska göra mig i ordning nu..
Ska iväg till Grängesberg och gå på höstmarknaden, ska blir riktigt mysigt faktiskt! Ville ju gå förra året, men då ville våran dotter ut istället.. Så i år blir de en sväng!

Sen ska vi till Christians farmor och farfar och fika, Helge och Britt-Marie är också där, och Hanna, Johan och Ebba skulle också med. =)  Skoj..

Nu ska jag ta och göra mig iordning!
Ha en bra dag i höstvädret, Myysigt!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu hade ju tur med vädret!

Hoppas ni har haft en trevlig dag! =)



Puss

2008-09-13 @ 18:06:52
URL: http://josssaan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0