Idol...

Då har man kikat på IDOL igen då..
Tyckte de var synd att Alexander åkte ut.. :(
Hoppas han söker igen nästa är...
Men favoriten just nu är nog Lars....

Ska snart hoppa isäng, ska upp i tid imon ska åka in till stan och möta upp Johanna och Kevin..
Vi ska fika och kika runt lite på stan tillsammans, jag ska kolla efter nå kläder att ha på mig på lördag då de är sexparty! :)
Sen köpa present till Felicia och åka och gratta henne nån dag...
Måste ha en annan mössa till Thildelii också! Hoppas jag hittar nån.. Behöver ju som sagt en jacka till henne också, men de får bli en tripp til borlänge och kika på de...
Blir galen om jag inte hittar nån snart...

By the way så är jag sååååååå suuuugen på att göra silikontuttar.. Så nu är de bara att börja spara.. ;)
Hehe, Cissi de är sååå kul du vet vad jag menar... :)


 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hi hi hi! I know what you mean baby =D

2008-09-25 @ 21:50:42
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hi hi hi! I know what you mean baby =D

2008-09-25 @ 21:51:06
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0