Kalasdag 1..

Började dagen med att åka och handla allt till kalasen inför helgen.. =)
Blir ju 3 stycken kalas, 1 idag, 1 imon, och barnkalaset på söndag..
Hem efter handligen, gick en promenad med Thilde för hon var dyngtrött!
 In och gjorde degen till bullarna, och började med tårtan.. =)
Sen kom Marina, Janne, Tim och John, strax efter de kom Jossan och Erica =)

Pappa, Marie och barnen kom vid 5 och gratta Thilde, så de vart ännu mera fika.. Gott...
Thilde var helt slut när alla åkt hem, så då badade vi lite för de tycker vi om..
Så nu har hon precis somnat, lilla skrutta..
Men tror inte hon är så speciellt pigg..
Hon äter dåligt sover dåligt på nätterna sover faktiskt bättre på dagarna...
Hmm? De är väl dom där förbaskade tänderna som spökar, såg att hon fått 3 hörntändern nu också,
så jag antar att de är dom som gör ont!!!

TACK alla för alla fina och roliga presenter.. =)

Åhh jäkla kabel till datorn, nu går de inte och få över bilderna heller =(
Enbart krångel för att jag ville lägga ut en bild på min kära bror Kasper och Thilde när dom kör Thildes bobbycar som hon fick idag!
 JAJA då får de bli bild senare om de funkar...

Är helt slut så nu ska jag slänga mig på soffan..



Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi ska bort på Söndag under dagen.. Hade varit jättetrevligt men vi kommer gärna en annan dag .. de vart ju inget nu i veckan som vi sa men vi väl ta de till nästa vecka kanske ???

2008-09-19 @ 22:04:13
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Japp jag har ditt nummer vi hörs av i veckan !!!



Kramar

2008-09-19 @ 22:16:06
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad kul med kalas! :) Daniel nämnde nu på kvällen att du ringde för någon dag sen.. Han är lite efter han, men han brukar vara lite så på förmiddagen när han är nyvaken :D Var det någonting speciellt du ville? Kram till er och Grattis till lilla Thilde :)

2008-09-19 @ 22:25:01
URL: http://lindaangelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0