LaLaLa

Skit samma!
Nu får bloggen se ut så här! Får ingen lust att srkiva överhuvudtaget när bloggen är FUL..
Ja jag vet, ni/ du tycker säkert att jag är knäpp, men orka???

Ialla fall så har Linda och Cornelia varit här på förmiddagen, de var trevligt..
Sen så vart de en promenad efter de så sov Thilde en stund och jag plugga...
Anette ringde och fråga om vi ville bli med in till stan, självklart sa jag..
Så vi var in på hemköp, face it, sen djuraffären.. =)
Därinne var de kul för Thilde må ni tro.. hehe ;)
Mycket skoj att pilla på...
Vidare till dollar store, lite rörigt därinne just nu men de kommer bli as bra när de blir klart... =)
Sista stoppet vid Maritas i grängesberg för beställning av Thildes 1 års present.. =)

Ikväll vart de lite chinamat och IDOL tillsammans med Jonny och Anette, Andre han är på öddö och har de så bra så.. Lyllo!
TACK Anette och Jonny för en trevlig kväll och för sakerna, Thilde fick en my little ponny och ett träpussel...

Imon är de en fullspäckad dag igen, på förmiddagen kommer Johanna och Kevin, sen ska vi bli med mamma på ett ärende sen pluggning.. =)

Skulle behöva städa nu igen, men de får bli imon på kvällskvisten eller på fredag, då kommer även svärfar/farfar och han fru och hälsar på så då blir de marknad i Grängesberg..
Kika lite och åka karusell är alltid skoj...

ska slänga mig i sängen nu!
Sov gott


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0