Overall!

Äntligen har vi köpt en overall till Thilde!
Skit fin är den, Christian bestämde sig direkt för den, så jag hade inte så mycket att säga till om !!! :)
Sen var vi ju ute efter en jacka!
Och vi var ju helt inne på en jacka från Lindex!
Men när vi kom dit och prova den var den som ett HUS på henne! Kunde ju knappt röra sig! Haha :)
Och 80 är ju perfekt, så vi provade en Fix (strl 86) jacka men den var också lite stor :(
Så idag blev de ingen jacka!
Så vi bestämde oss för att åka till borlänge eller örebro och kika!
Men men..Sånt är livet!

Och imorgon ska vi till dagiset och få kika på lokalerna och träffa personalen!
Ska bli jätte skoj!
 Är lite nervös men de kommer gå så bra om jag känner min dotter rätt ;)

Jossan har varit här också och tjålat av sig lite! Alltid lika skoj.. ;)


Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart de kommer gå jättebra på dagis !! Men visst känns de lite å lämna ifrån sig sin lilla ögonsten

2008-09-22 @ 21:46:27
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Elias är på dagis i morgon så jag har lite ärenden att göra under dagen .. När ska dom till er då ???

Hämtar Elias på dagis kl 2 senast ..

2008-09-22 @ 21:56:57
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0