Skön Dag...

Idag har varit en kanon dag..
Har varit inne och lekt, och sen när Thilde sovit sin förmiddagslur så har jag rensat och gjort i ordning i lilla rummet..
Så nu har jag ÄNTLIGEN ett datarum, där jag kan ha alla räkningar, bankdosor mm... =) Super bra!
Men de är lite fix kvar fortfarande, har pallen kvar att göra, så jag ska ner till Chrisse nån dag och låna hennes symaskin, dom var här nu på kvällkvisten och drack kaffe då sa hon att jag fick låna den.. TACK =)
Måste nog önska mig en egen symaskin, Skulle va bra kul att ha!

Pallen före, kommer efterbilder sen när den är klar, har iaf målat den vit idag.. =)

Sen ska de införskaffas lite färg till databordet, de är blått nu, men jag vill ha de vitt för alla andra möbler är vita!
Får se hur de blir, kanske blir ett nytt från Ikea?! Man vet aldrig jag och mamma ska ju dit nån helg nu framöver, behöver en hel del faktiskt...



Lite bilder från våran dag.. Har varit ute och lekt och kikat på Chrisses hästar som går i hagen alldeles intill oss..
Thilde tycker de är så kul, låter alltid som en häst när man är där och kikar på dom.. =)
Föresten så kan Thilde säga sig egna namn nu =) Skoj.. Mer och mer ord kommer de nu...


Mamma kom hit idag med ett regnställ, snyygt didriksons slaskemans regställ..


Jaha, de här vart ett långt inlägg. Hoppas de var kul och läsa...
Dags att hoppa in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Va efgfektiv du är då..o symaskin?? jag kommer inte ens ihåg hur man trär på tråden, haha ;-) Blir nog bra iaf. Vet inte om vi kan komma på söndag för Niklas hade lovat att dom skulle ta 4 generationskort då..får se om vi hinner med både och, ska höra med han idag sen hör jag av mig.

2008-09-18 @ 07:27:04
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: Hanna

Ja jag ska fråga han nu när han vaknar..nee niklas kom hem i natt så vi ska väl åka o handla o bara mysa idag skulle jag tro..ni då?

2008-09-18 @ 08:31:50
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: ensamstående 16årig mamma

Vad får ni alla pengar i från? tycker de är kul att läsa din blogg,men det verkar som att ni är rika? är inte du mammaledig? tycker de bara handlas hela tiden som du skriver och dyrt och merkäs.

2008-09-18 @ 21:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0