Tidig Morgon

Uppe med tuppen va var vi va imorse... 07.00 vaknade både Thilde o Ebba..
Sen dess har de varit full rulle, nu är de lite lungare, gick min morgonpromenad med Thilde så hon somnade...
Och Ebba hon är lite trött hon med men vägrar sova! =)
Inatt har de gått super bra! Ebba har sovit som en stock, Thilde har dock knölat lite, men pga av snoret som rinner IGEN!
Usch va jag hatar att hon är förkyld... Bara hon inte blir super sjuk nu till helgen då de blir storkalas.. =(
Hoppas hoppas...

Idag blir de nog en slöö dag, är inte så himla pigg faktiskt.. Ska försöka hinna plocka undan lite ute, och sen storstäda lite.. hehe ;) Japp jag har stödmani!
Inget jag kan rå för.. Älskar att städa, Älskar att ha rent..
Om nån vill ha städhjälp, ring.. haha =)

Bilder på kusinerna kommer! Datorn krånglar så de inte går att lägga in =(

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hoppas hon får vara frisk till 1års dagen! ja kom gärna hit o städa ;-)

2008-09-14 @ 10:38:20
URL: http://nogg.se/agerberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0