Trevlig Dag !

Idag har de varit en toppen dag..
Emelie, Melina, Marie och Elliot har varit här hela förmiddagen och lekt med oss.. =)
De vart en massa bus och en MASSA fika.. TACK för en trevlig dag..
De behövde jag efter några dagars trötthet och slöhet..
Idag har jag iaf plattat håret och fått på mig ett par jeans.. HAHA =) 1 poäng till mig!!!

Lite bilder på sötisarna!
   
Lite lek och bus inne...
Sen tog vi på oss ytterkläderna och gick ut i de fina vädret, De blåste lite, men de var skönt och komma ut!
         

Kusin Ebba kom också och lekte med oss!
 
Sen åkte Melina och Elliot hem och svärmor/farmor och Ebba följde med in och drack lite kaffe och fika..



Jossan kom hit på eftermiddagen, vi tog en tripp till Nisses..
Där hade dom ju jätte mycket skoj, så nu har jag inhandlat 2 födelsedags presenter till Thildes 1 års dag!
Vi käkade lite på sibylla också i Smedjebacken.. Sååå gott!

Sen en snabbvända in på Willys dår vi träffade Pappas fru Marie och Louise.. =)
Sen hem och kika på IDOL.. haha =)
En del har ju inte alla hjärnceller hemma...

Nu ska jag lägga mig!

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Erica

Hej gumman !

Ja de vore snällt om du ville de.

Men vi kan ta de en annan dag för jag åker bort imon. Men jag kommer tillbaka nästa vecka nån gång så då kan jag höra av mej då=)



Ha de så bra och ge Thilde bus en stooor kram=) Puss puss på dej <3

2008-09-05 @ 00:06:58
URL: http://ericaolen.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha, trodde nästan de va Mathilda på bilden brevid Ebba, Mathilda å Thilde har ju lika jacka, mössa å skor.. :-D

2008-09-05 @ 09:09:26
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0