Då så mina vänner

då var de fredag igen!!!
Riktigt skönt!! Ska passa på att greja mycket ihelgen!
Ska ta tag i tvättstugan och måla lite, (ja jag vet) de är inte klart än.. :(
Men under helgen kommer jag förmodligen ha tid :)
Sen ska jag även få in lite påskris på borden och sen ska vi ha påskris på trappen också..


Lite besök här och där ska vi också göra!
Först på listan står min lillesyster Felicia som fyllde 13 den 1 April.
Ja hon är ett riktigt Aprilskämt, nejdå.. Skoja bara!
Sen fyller Christians tvillingbröder 15 så dom ska vi också gratta.
Sen ska vi hälsa på Cissi & Barnen..
Får se om vi hinner nå mer.. ;)

Dags att klä på sig och åka till jobbet och dagis..

Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0