Grilla!

Ja de är precis va jag och Älsklingen ska göra nu på kvällskvisten.. :)

Så jag har stått och gjort i ordning lite köttfärssås och spegetti till matlådor..
Har även städat hela stora kåken idag medans Christian och Thilde var ute... :)
Plockat lite tvätt också.. :) Och provat mina snygga nya jeans en gång till..
Jag bara älskar dom!!!

Snart är de dags för sängen för damen här hemma!
Ikväll ska jag och Christian ha en riktigt MYS kväll tillsammans i de härliga vädret och god mat!!
Utan gnäll och ett trött barn!!!

Imon är de fredag och sista dagen på Anitas område att städa!
Kommer sakna de lite, men kommer få komma på en massa andra nya ställen..
De ska bli kul, tycker ju om lite varation.. ;)

Dags för pyjamas för lillen.. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

tack tack..fasen va gott!! när hade ni tänkt komma då?

2009-04-23 @ 20:06:44
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0