I Try Again.

Då gör jag ett nytt försök av ett inlägg!
Igår när jag skulle göra de så krångla datorn! Dags att införskaffa en ny...
Så då sket jag i och krångla!

Kvällen igår tillbringades föramför tv:n och självklart en popcorn skål ;)
Gick och la mig rätt tidigt, ska snart åka mot jobbet..

Jag och Christian har disskuterat färdigt nu och kommit fram till hur vi ska göra..
De kommer bli jätte bra när de är klart.. ;)
Jag är så glad..

Ska försöka få i mig en macka sen åka!
Hoppas ni får en bra dag!
Ser faktiskt ut som om solen tänker vara framme idag..

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja jag har hört det. Jobbigt med bara mardrömmar bara..

Allt är fint, magen växer som bara den =) Hur är det med er?

2009-04-18 @ 09:27:28
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv: Den är på studenskryssning jag ska idag! (:

Hoppas allt är bra med er! Pussi Puss

2009-04-18 @ 09:41:14
URL: http://juliaeden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0