Klick shoppat

Då håller man på med maten! Idag serveras de korv och pommes.. ;)
Sitter med en kopp kaffe i högsta hugg, för att se om huvudet ska bli klarare.. :)
Igår gjorde jag en klick shopping.. :)
Och hittade faktiskt en hel del, både till mig, thilde och hemmet.. :)
Så de kommer väl till nästa veckan..
Ska bli kul och få upp de nya gardinerna som jag beställde till the livingroom!

Nu ska jag åka och hämta André istan, sen blir de käk.. :)

Mamma har kommit hem till moster och jan nu, och mår bra.. ;)
Skönt.. <3

Puss


Kommentarer
Postat av: Lill

Kul med lite shopping..=)Hoppas aööt är bra med er!Kram

2009-04-28 @ 18:37:28
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0