Natti Natti..

Skönt imon är de fredag! Vilket betyder HELG..
Sova ut är va jag ska göra! Ska även försöka hinna med lite trädgårdsarbete!
Krattning av gården och kanske lite plantering av blommor, fick två jätte stora krukor av mamma som jag ska ha på framsidan tänkte jag!
Hinna med att måla lite i tvättstugan också, de har stått still IGEN!!!
Men de är ju bara 1 lager kvar nu på ena väggen sen är väggarna klara...
Så har vi bara golvet och lite piff kvar.. De går sakta men säkert framåt!

Christian är vid sin Pappa men tror att han är på ingående snart..
Då ska vi mysa ner oss i sängen och sova.. :) Ska bli skönt..

Imon är de nya tag igen på jobbet.. Och som vanligt så längtar jag =)
Kan inte få nog av de.. Har ett riktigt roligt jobb och en jätte gullig handledare, som åker till Turkiet på lördag..
Lite avis är jag allt..
Så då ska jag sköta hennes område helt själv nästa vecka..
Kommer gå som på en dans :) I hope.. ;)

Dags att förbereda morgondagen..

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack snälla Emelie! Jättefint! En sak bara, går det att göra nått runt om mig, typ som på din dotter, lite "suddigt". Mitt hår e inte världens bästa...jädra platthår man har va... Och jag vill att det ska stå mitt namn bara.

Annars perfa!!!

2009-04-16 @ 22:41:24
URL: http://pernillaerikssons.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hemtelefonen har kukat ur igen! Bara mobilen som funkar =/

2009-04-17 @ 07:59:32
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: marremus

Du verkar ha kul på jobbet :-) Härligt! Jag börjar nog i slutet av juni, men ska nog ev vara på abb. Jag trivs rätt bra där med alla gubbarna! Kommer du jobba hela sommaren? Skulle vara skoj o jobba ihop igen. Du & Jag o (Hanna, not)....moahahaa..kram på er!

2009-04-17 @ 08:30:49
Postat av: pernilla

Gud va jag tjatar...de fina krusidullerna kanske du kan göra en aningen mörkare så att de syns mera. Ha de bra!

2009-04-17 @ 09:58:08
URL: http://pernillaerikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0