Onsdag, och halva veckan har gått!

Finns väl inte så mycket att skriva..
Åkte ialla fall hem tidigare från jobbet idag, fy sjutton va dålig jag varit...
Men nu är de mycket bättre, christian är ner till affären och handlar lite som jag önskat.. :)
Sen får han ställa sig och laga lite mat, kommer inte klara av lukten av mat.. :(
Så de får bli hans uppgift..

Sen blir de en tidig kväll, får se om jag orkar till jobbet imon!
Vilket jag hoppas.. :)
Var ju som sagt till Smb idag och kikade jag ska ju vara där på måndag!
De kommer gå galant, trodde att de skulle vara mycket men de var inte nå kringelikrokvägar så de kommer gå bra!


Fortsätta slöa på soffan ska jag göra nu!
Och dra över mig ett täcke..

Puss, Hej

Kommentarer
Postat av: grannen

krya på dig!!!:-)

2009-04-29 @ 19:49:20
Postat av: Grannen

Krya på dig!!

kram

2009-04-29 @ 22:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0