Snart dags för frukost!

Idag har jag fått sova lite längre, Thilde klev upp vid halv 6 då gick vi ut i soffan och mös!
Trots att jag kom hem 2 inatt, känner att mitt huduvd bankar lite..
Men men, och som VANLIGT hade jag inte så där riktigt skoj :(
Fattar inte va de är?? Help Me?!?!?!

Till er som jag var ut med: De är inte ert fel!
De är mig de är nå vajsing med.!!
Haha, :)

Nu måste jag sätta på morgonkaffe och duka lite!
Christian är ner och handlar, så de blir frukost ute.

Hej så länge!
Puss Puss


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det är tur att sånt där kommer fram för en sån människa vill man ju inte veta av...

Tack så mycket, och Thilde är också supersöt =)

2009-04-12 @ 10:38:51
Postat av: Jenny

Ja visst va de riktigt tråkigt !! trodde de skulle va helt ok med så mycket folk men ICKE !!!

2009-04-12 @ 10:56:42
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Jenny

Va där med Sonia, en barndomsvän!! Träffade några jag kände som var kul ... men Solo allmänt är inte kul längre !!

2009-04-12 @ 11:09:04
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0