Snart klara för avfärd..

Jaha då har man duschat fått i sig lite frukost och snart är väskan packad!!
Måste ju ta med mig lite, vi ska ju försöka spendera dagen ute så mycket som möjligt idag..
Vi ska börja med att hälsa på Mormor och Morfar
(Thildes gammel mormor och morfar) för lite fika och kaffe..
Sen ska vi åka till Felicia och gratta henne.
Sista stoppet gör vi vid Marie och barnen,
där ska vi även hinna leka med Sussie och barnen ;)

Här bjuder jag på lite bilder som Christian haft på sin mobil!
Han rensade ur den för nån dag sen

JISSES Big mama???


   
Våran älskade <3

   

   
Efter karusellturen var de dags att sova en stund :)


Thilde med bästaste gudfar!


Hmm?? Datanörd som mamma? hehe ;)

 

Nu fick ni lite att gotta er med.. :)

Nu ska vi göra de sista innan vi åker!
Ha en fin dag!
De ska vi ha..
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Marie och Elliot

Vilken fin mage. Jag längtar tills jag får vara en big mama igen! :-) Tänkte bara kika in och säga hej. Hoppas ni mår bra! Kramar från oss

2009-04-04 @ 10:57:38
Postat av: Marie (igen!)

du! Förrästen. Vilken superfrin blogg!

2009-04-04 @ 10:58:47
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :D

gör du då?

2009-04-04 @ 12:35:03
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Sandra

Härliga bilder!:)

Ha en bra dag i solen!

2009-04-04 @ 15:54:04
URL: http://sanonis.blogg.se/
Postat av: Angelica

Underbara bilder! Såna där bebisbilder får man aldrig nog av.

2009-04-07 @ 08:56:06
URL: http://vidlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0