SOL

Då har man kommit hem för en stund sen!
Thilde har varit vid André och Anette medans jag åkte ner till stan en snabbsväng,
 för att inhandla 1 årspresent till Maya..
Vi ska nämligen åka till Gonäs så fort Christian kommit hem!
Ska bli gött med lite kaffe och fika.. ;)



TUR att hon kan roa sig själv för de mesta!


Skoj att åka på bilen.. :)
Husvagnen lämnade hon inne..

Thilde har inte hunnit med att sova middag, hon har fullt upp när de är så fint väder!
Finns inte tid till de då tycker hon.. :)
Idag ska även Thilde åka till mormor på eftermiddagen, hon ska sova där!
Vi är bjudna till Johanna och Holmström på lite partaj,, :) Ska bli riktigt trevligt.. :)
Ses ikväll..

Nu är de dags för lite käk!
Hej o hå!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jo det gick bra! Vet inte varför jag skulle åka ända till Mora för? Vi gick igenom journalen bara...

Alva vägrar alla sorts nappflaskor, fast att jag ger med min mjölk. Jäkla envis unge =)

2009-04-25 @ 18:13:16
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0