Tisdag!

Då var man hemma från jobb och dagishämtande!!
Vi har fått en till bilstol idag.. :)
Så nu kan jag åka raka vägen till dagis istället för in på Christians jobb och byta bil..
TACK till er.. :)

Ska strax börja med maten, men först kanske jag ska klura ut va vi ska käka!
Nå tips??
Var även in på Lindex idag och hittade lite smått o gott till skrutt..
En mössa och en super söt kepa.. :)
Två tröjor och shorts.. :)


Fick ett sms av mormor nyss, de har gått jätte bra för Mamma på operationen.. :)
Lättad som tusan är jag.. :) Älskar dig Mamsen <3

Om man ska ta och kolla in i frysen!
Sen blir de vikning av tvätt idag igen...

Hej så länge!



Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Em...nu blev jag orolig, vad har Åsa opererat sig för, är det nått allvarligt??

kram

2009-04-28 @ 16:48:36
URL: http://www.4stkarlsson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0